Rewolucja social media
- wydawnictwo:
- Helion
- ISBN:
- 9788324643950
- data premiery:
- 12-12-13
- data wydania:
- 2012/12/13
- numer wydania:
- 1
- liczba stron:
- 216
- kraj autora:
- Polska
- język oryginalu:
- polski
- kategoria:
- poradniki
Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.
Gdzie kupić?