Karta książki

Rewolucja social media

Rewolucja social media

wydawnictwo:
Helion
ISBN:
9788324643950
data premiery:
12-12-13
data wydania:
2012/12/13
numer wydania:
1
liczba stron:
216
kraj autora:
Polska
język oryginalu:
polski
kategoria:
poradniki

Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.

Gdzie kupić?

Pozostałe książki tego autora