13 marca 2015

DNA marki

Jest odpowiedź na list otwarty skierowany do Empiku przez oburzone środowisko artystów i dziennikarzy.

header - 678x239 - koperta

Wątpliwości dotyczące misji, jaką powinny nieść ze sobą książkowe salony mieli już od dawna. Dziennikarze i artyści postanowili zgłosić swój sprzeciw w formie listu kierowanego do prezes Empiku Ewy Szmidt-Belcarz. Na odpowiedź nie musieli czekać zbyt długo. Pani prezes odpiera zarzuty środowiska i odpowiada bardzo skrupulatnie. Czy Empik jest jeszcze zainteresowany literaturą?

“Książki są najważniejszą i kluczową dla nas kategorią i mają stabilny udział w ogólnej sprzedaży, w 2014 roku na poziomie ok. 43% ogólnego obrotu salonów. Empik, pomimo że nie jest tylko księgarnią, bo oferujemy zdecydowanie szerszy asortyment, od zawsze był postrzegany jako miejsce, do którego w pierwszej kolejności przychodzi się właśnie po książki. To DNA marki starannie pielęgnujemy i książka nadal pozostanie kluczową kategorią w portfolio asortymentowym Empiku” – odpowiada prezes zarządu Ewa Szmidt-Belcarz .

Pełną treść listu można znaleźć TUTAJ.