Książka? I’m lovin it.
W sieci restauracji McDonalds zamiast pytania o dodatkowe frytki, dzieci usłyszą pytanie o tytuł książki. W zestawach Happy Meal zamiast zabawki będzie można znaleźć dziecięcą lekturę.
Akcja realizowana jest we współpracy z wydawnictwem HarperCollins oraz organizacją Reading is Fundamental. W jej ramach dzieci mogą wybrać jedną z czterech dostępnych książek, m.in. Jeśli dasz myszy ciastko, Laury Numeroff, popularny w USA Big Nate Lincolna Peirce’a, Kot Pete i jego magiczne okulary Kimberly Dean, oraz jedna z przygód Flata Stanleya autorstwa Jeffa Browna (to dziecięca klasyka – pierwsza książka z tej serii pojawiła się w 1964 roku).
Dyrektor marketingu McDonalds na Stany Zjednoczone podkreśla, że projekt jest jedynie częścią strategii, która ma połączyć rozrywkowy wymiar dziecięcych zestawów Happy Meal z zachętą do rodzinnego spędzania czasu na czytaniu książek. W czasie dwóch tygodni, uczestnicy akcji mają zamiar rozprowadzić siedemnaście milionów egzemplarzy.
(źródło: booknews.pl)